Life In A Village







































 Happy Belated Easter! This year my family and I went to the village that my dad is from to celebrate Easter with our family there. I was kind of anxious to go at first because I'm the type of person who needs to be in control of trips and when my parents join the trip this isn't my job anymore and I get a bit freaked out. When I got out of the car though (4 hours later, ugh it was such a relief) I let myself calm down and enjoy my time there. I had really missed my cousins, uncles & aunts, my grandparents and amazing friends. I have a very strong bond with all of them and it sometimes makes me sad that I only get to see them during the summer and some times during Easter. I had such an amazing time and I miss it already. Villages in general are great. The mountains, the rivers, the sky..but something about my village makes it completely magical. The scenery is just breath taking so I had to take a bunch of pictures. I convinced my cousin to grab her camera and come with me in the main road of the village and help me have a photoshoot. So, with her amazing photography skills and my modelling skills (I'm working on it, don't judge haha) we took these spectacular pictures. I hope you all had an amazing Easter or whatever else you celebrate based on your religion (Sorry I don't know how the other celebrations are called :( ) and enjoyed your time with your loved ones. 


On me:
Jeans from Zara.
Shirt from Attrativo
Shoes from Famous
Jacket from H&M.


Αν και αργοπορημένα, καλό Πάσχα! Φέτος, αποφασίσαμε να πάμε στο χωριό του μπαμπά μου και να κάνουμε Πάσχα μαζί με την οικογένεια μας από εκεί. Στην αρχή είχα ένα άγχος διότι μου αρέσει να έχω τον έλεγχο όταν ταξιδεύω αλλά όταν ταξιδεύουν και οι γονείς μου μαζί τα κανονίζουν όλα αυτοί και ψιλοφρικάρω. Όταν μετά από 4 ολόκληρες ώρες φτάσαμε στο χωριό και κατέβηκα από το αμάξι άρχισα σιγά σιγά να απολαμβάνω τις διακοπές. Μου είχαν λείψει πάρα πολύ τα ξαδέρφια μου, οι θείοι και οι θείες, ο πάππους και η γιαγιά μου και κυριότερα οι φίλοι μου. Είμαστε όλοι πολύ δεμένοι και καμιά φορά στεναχωριέμαι που τους βλέπω μόνο κατά την διάρκεια του καλοκαιριού και μερικές φόρες το Πάσχα. Πέρασα πραγματικά υπέροχα και ήδη μου λείπουν.
Τα χωριά γενικότερα είναι τέλεια Τα βουνά, τα ποτάμια, ο ουρανός...αλλά υπάρχει κάτι που κάνει το δικό μου χωριό πραγματικά μαγικό. Το τοπίο σου παίρνει την ανάσα και για αυτό τον λόγο έπρεπε να βγάλω ένα σωρό φωτογραφίες. Έπεισα την ξαδέρφη μου να πάρει την κάμερα της και να πάμε στον κεντρικό δρόμο του χωριού και κάναμε μια μικρή φωτογράφιση. Με τις φωτογραφικές της ικανότητες και με το ταλέντο μου στο modelling (Πλάκα κάνω, μην τα παίρνετε όλα στα σοβαρά) βγάλαμε αυτές τις εκπληκτικές φωτογραφίες. Ελπίζω να περάσατε όλοι ένα υπέροχο Πάσχα ή οτιδήποτε γιορτάζετε με βάση την θρησκεία σας (Συγνώμη δεν γνωρίζω πως ονομάζονται οι γιορτές αυτές) και να απολαύσατε τον χρόνο με τα αγαπημένα σας πρόσωπα.



Comments

Popular Posts